Дякуємо!
Ваша заявка успішно надіслана.
Завдяки тому, що Ви користуєтеся нашими послугами та товарами, кожного місяця ми маємо змогу допомагати і підтримувати Збройні Сили України та постраждалих від війни. З всіх платних заходів та товарів, які Ви придбали в Групі компаній "Радник", частина коштів щомісячно перераховується на закупівлю необхідних товарів для ЗСУ та допомоги постраждалим під час війни. Детально з інформацією, що вже вдалося придбати, Ви можете ознайомитися на сайті https://radnyk.ua/help-зсу
Ви давно на ринку, але все ж таки хочете отримати контрольний аналіз своєї пропозиції? Наші фахівці допоможуть вам у цьому.
Підготовка до участі в закупівлі — це завжди складний процес, адже вимагає від учасників підготовки великої кількості документів залежно від вимог, які встановив замовник.
Ми підготуємо для вас реєстр із переліком документів згідно з вимогами тендерної документації чи оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, проаналізуємо надані вами документи, довідки, гарантійні листи на відповідність вимогам, які встановив замовник, вкажемо на невідповідності у разі їх наявності та запропонуємо варіанти їх усунення.
Звертайтеся до Тендерного агентства Радник, і можливі підстави для вашого відхилення буде виключено!
Якщо ви самостійно готуєте пропозиції для участі в закупівлях, скористайтеся нашою послугою з перевірки документів пропозиції. Для цього ви готуєте пакет документів для участі в закупівлі та відправляєте його нам на перевірку. Наші фахівці проаналізують тендерну документацію / оголошення про проведення спрощеної закупівлі та підготують реєстр документів з повним переліком встановлених вимог. Після цього ми перевіримо надані вами документи на відповідність вимогам, встановленим у документації замовника. У випадку, якщо пакет документів пропозиції учасника міститиме недоліки, ми додамо їх до реєстру та відправимо для усунення. За потреби наші фахівці нададуть рекомендації щодо виправлення невідповідностей в пропозиції та її подання.
крок 1
Ви відправляєте номер закупівлі, у якій бажаєте взяти участь, на електронну адресу moc.liamg%40veik.srednet
крок 2
Ми аналізуємо тендерну документацію / оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі
крок 3
Готуємо реєстр документів
крок 4
Готуємо довідки, гарантійні листи, перевіряємо надані документи та консультуємо
крок 5
Формуємо повний пакет документів пропозиції
крок 6
Допомагаємо подати пропозицію (за потреби)
Замовляйте послугу
Отримуйте готове рішення, яке приведе до найкращих результатів
від 3 050 грн