на 98% зменшуємо ризик оскарження та моніторингу закупівель
Індивідуальний підхід до кожного запиту замовника
100% завершених процедур
Економія до 50% бюджету
Допомагаємо підготувати тендерну документацію, протоколи, оприлюднити інформацію в електронній системі закупівель, відповісти на запитання, вимоги, скарги, здійснюємо розгляд пропозицій учасників. Ми здійснюємо супровід процедури закупівлі згідно норм чинного законодавства на кожному з етапів її проведення.
від 8 500 грн
Кожна уповноважена особа повинна мати базовий пакет зразків документів, які вона зможе використовувати у повсякденній роботі! Зразки документів – найнеобхідніший інструментарій, адже саме завдяки шаблонним документам переважна більшість уповноважених осіб економлять час та сили.
від 890 грн
Завдяки тому, що Ви користуєтеся нашими послугами та товарами, кожного місяця ми маємо змогу допомагати і підтримувати Збройні Сили України та постраждалих від війни. З всіх платних заходів та товарів, які Ви придбали в Групі компаній "Радник", частина коштів щомісячно перераховується на закупівлю необхідних товарів для ЗСУ та допомоги постраждалим під час війни. Детально з інформацією, що вже вдалося придбати, Ви можете ознайомитися на сайті https://radnyk.ua/help-зсу