Супроводження в АМКУ

Якщо вашу закупівлю оскаржили, ми проаналізуємо скаргу чи пропозицію учасника та допоможемо написати ґрунтовне пояснення на захист інтересів замовника

  • від 2 490 грн

  • отримайте готове рішення

  • працюємо на результат

  • Завдяки тому, що Ви користуєтеся нашими послугами та товарами, кожного місяця ми маємо змогу допомагати і підтримувати Збройні Сили України та постраждалих від війни. З всіх платних заходів та товарів, які Ви придбали в Групі компаній "Радник", частина коштів щомісячно перераховується на закупівлю необхідних товарів для ЗСУ та допомоги постраждалим під час війни. Детально з інформацією, що вже вдалося придбати, Ви можете ознайомитися на сайті https://radnyk.ua/help-зсу

Про послугу

Часто замовники зіштовхуються з оскарженням своїх процедур до Антимонопольного комітету України. Учасники можуть оскаржити як умови тендерної документації, так і рішення замовника. Для того щоб відстояти свою позицію та отримати якісні товари, роботи чи послуги, звертайтеся до наших фахівців, і ми проаналізуємо практику щодо оскаржуваних питань, допоможемо написати якісне пояснення по скарзі, а також здійснимо безпосередній супровід в Антимонопольному комітеті України

Послуга включає

Учасники процедур закупівель мають право на подання скарги до Антимонопольного комітету України, що негативно впливає на перебіг закупівлі, адже згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну тендеру чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. Якщо учасником подано скаргу на ваші рішення, дії чи бездіяльність і процедуру заблоковано, ми допоможемо відстояти ваші інтереси.
Супроводження нашими фахівцями включає консультування щодо поданої скарги, детальний аналіз практики АМКУ з аналогічних чи подібних питань, підготовку інформації на запит органу оскарження, підготовку ґрунтовного пояснення на скаргу та допомогу в оприлюдненні всієї необхідної інформації в електронній системі закупівель.

Порядок надання послуги

крок 1

Ви відправляєте нам номер закупівлі, щодо якої подано скаргу, на електронну адресу moc.liamg%40veik.srednet

крок 2

Ми здійснюємо аналіз скарги та пошук практики з подібних питань

крок 3

Готуємо пояснення по скарзі

крок 4

Узгоджуємо пояснення

крок 5

Надаємо необхідні консультації

крок 6

За потреби здійснюємо супроводження в АМКУ

Замовляйте послугу

Супроводження в АМКУ

Отримуйте готове рішення, яке приведе до найкращих результатів

від 2 490 грн

Дякуємо!

Ваша заявка успішно надіслана.

Can't send form.

Please try again later.

  • +38 (044) 334 80 72

  • moc.liamg%40veik.srednet

  • Тбіліський пров., 4/10, Київ