Дякуємо!
Ваша заявка успішно надіслана.
Завдяки тому, що Ви користуєтеся нашими послугами та товарами, кожного місяця ми маємо змогу допомагати і підтримувати Збройні Сили України та постраждалих від війни. З всіх платних заходів та товарів, які Ви придбали в Групі компаній "Радник", частина коштів щомісячно перераховується на закупівлю необхідних товарів для ЗСУ та допомоги постраждалим під час війни. Детально з інформацією, що вже вдалося придбати, Ви можете ознайомитися на сайті https://radnyk.ua/help-зсу
Спрощена закупівля — це придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Це так звані мініпроцедури, проведення яких потребує дотримання певних правил.
Ми надаємо послуги з комплексного супроводження спрощеної закупівлі, що включає допомогу в підготовці документів для проведення спрощеної закупівлі та супроводження її на кожному з етапів до її завершення
Під час супроводу спрощеної закупівлі ми розробимо протоколи, оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі, які необхідні для оголошення закупівлі, а також допоможемо оприлюднити інформацію через авторизований електронний майданчик, на якому ви зареєстровані.Під час проведення закупівлі наші фахівці допоможуть надати відповіді на запитання / вимоги від учасників, перевірять пропозиції учасників на відповідність вимогам, встановленим в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогах до предмета закупівлі, підготують та оприлюднять протоколи відхилення / визначення переможцем.Також на етапі укладення договору ми перевіримо правильність заповнення інформації та оприлюднимо договір в ProZorro. Під час проведення закупівлі підготуємо всі необхідні протоколи та посприяємо в оприлюдненні потрібної інформації через електронну систему закупівель.Ми проводимо закупівлі від А до Я, але ви завжди можете замовити частковий супровід закупівлі, який полягає в супроводженні її на певному етапі.Пам’ятайте, що наші фахівці не залишать вас сам на сам зі складними питаннями, пов’язаними з закупівлею, адже завжди проконсультують та допоможуть знайти законний вихід зі складних ситуацій.
крок 1
Вам відправляють форми документів для заповнення: форму річного плану закупівель, форму оголошення про проведення спрощеної закупівоі та анкету клієнта
крок 2
Ви заповнюєте форми та відправляєте їх на електронну адресу moc.liamg%40veik.srednet
крок 3
Ви надаєте нам проєкт договору та технічне завдання (за бажанням ви можете замовити розроблення проєкту договору та технічного завдання нашими юристами)
крок 4
Впродовж трьох робочих днів після отримання необхідної інформації ми розробляємо оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі
крок 5
Після розроблення усіх необхідних документів їх відправляють вам на погодження
крок 6
Після погодження документів здійснюється оприлюднення закупівлі та подальше її проведення
Замовляйте послугу
Отримуйте готове рішення, яке приведе до найкращих результатів
від 4 500 грн