Дякуємо!
Ваша заявка успішно надіслана.
Завдяки тому, що Ви користуєтеся нашими послугами та товарами, кожного місяця ми маємо змогу допомагати і підтримувати Збройні Сили України та постраждалих від війни. З всіх платних заходів та товарів, які Ви придбали в Групі компаній "Радник", частина коштів щомісячно перераховується на закупівлю необхідних товарів для ЗСУ та допомоги постраждалим під час війни. Детально з інформацією, що вже вдалося придбати, Ви можете ознайомитися на сайті https://radnyk.ua/help-зсу
Переговорна процедура закупівлі — це процедура, яка використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Переважно переговорна процедура застосовується для укладення договору з монополістами та іншими суб’єктами ринку, у яких відсутня конкуренція. Це неконкурентна процедура, яка проходить без аукціону, але для того, щоб її провести правильно, потрібно застосувати ряд норм закупівельного законодавства. Наші фахівці володіють усіма інструментами для проведення переговорної процедури якісно, у строки та згідно з нормами чинного законодавства.
Під час надання послуги із супроводу переговорної процедури ми підготуємо протокол затвердження річного плану / змін до річного плану закупівель, протокол переговорів, протокольне рішення про намір укласти договір та запрошення учаснику для участі в переговорах.
Наші фахівці допоможуть проаналізувати підстави для проведення переговорної процедури та підготувати юридично аргументоване обґрунтування застосування переговорної процедури.
Під час проведення процедури закупівлі ми підготуємо всі необхідні документи та посприяємо в оприлюдненні потрібної інформації через електронну систему закупівель.
Ми проводимо закупівлі від А до Я, але ви завжди можете замовити частковий супровід закупівлі, який полягає в супроводженні її на певному етапі.
Пам’ятайте, що наші фахівці не залишать вас наодинці зі складними питаннями, пов’язаними з закупівлею, адже завжди усно проконсультують та допоможуть знайти законний вихід зі складних ситуацій.
крок 1
Вам відправляють форми документів для заповнення: форму річного плану закупівель, форму інформації про закупівлю та анкету клієнта
крок 2
Ви заповнюєте форми та відправляєте їх на електронну адресу moc.liamg%40veik.srednet
крок 3
Впродовж трьох робочих днів після отримання необхідної інформації ми розробляємо усі необхідні документи для проведення переговорної процедури
крок 4
Після розроблення усіх необхідних документів їх відправляють вам на погодження
крок 5
Погодження документів
крок 6
Оприлюднення закупівлі та подальше її проведення
Замовляйте послугу
Отримуйте готове рішення, яке приведе до найкращих результатів
від 4 540 грн