Дякуємо!
Ваша заявка успішно надіслана.
від 8 500 грн
отримайте готове рішення
працюємо на результат
Завдяки тому, що Ви користуєтеся нашими послугами та товарами, кожного місяця ми маємо змогу допомагати і підтримувати Збройні Сили України та постраждалих від війни. З всіх платних заходів та товарів, які Ви придбали в Групі компаній "Радник", частина коштів щомісячно перераховується на закупівлю необхідних товарів для ЗСУ та допомоги постраждалим під час війни. Детально з інформацією, що вже вдалося придбати, Ви можете ознайомитися на сайті https://radnyk.ua/help-зсу
Проведення процедур закупівель — це завжди непроста робота, пов’язана з дотриманням чинного законодавства та аналізом нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель, що характеризується своїми тонкощами та подекуди буває складною.
Ми надаємо послуги з комплексного супроводження відкритих торгів або відкритих торгів з публікацією англійською мовою, що включає допомогу в підготовці процедури закупівлі та супроводження її на кожному з етапів до її завершення.
Під час супроводу відкритих / міжнародних торгів ми розробимо протоколи та тендерну документацію, які необхідні для оголошення закупівлі, а також допоможемо оприлюднити інформацію через авторизований електронний майданчик, на якому ви зареєстровані.
Під час проведення закупівлі наші фахівці нададуть відповіді на запитання / вимоги від учасників, перевірять тендерні пропозиції учасників на відповідність кваліфікаційним критеріям, технічній специфікації та іншим вимогам, встановленим у тендерній документації. Також ми перевіримо документи переможця на відповідність встановленим вимогам, а на етапі укладення договору перевіримо правильність заповнення інформації та оприлюднимо договір у ProZorro. Під час проведення процедури закупівлі підготуємо всі необхідні протоколи та посприяємо в оприлюдненні потрібної інформації через електронну систему закупівель.
Ми проводимо закупівлі від А до Я, але ви завжди можете замовити частковий супровід закупівлі, який полягає в супроводженні її на певному етапі.
Пам’ятайте, що наші фахівці не залишать вас наодинці зі складними питаннями, пов’язаними з закупівлею, адже завжди проконсультують та допоможуть знайти законний вихід зі складних ситуацій.
крок 1
Вам відправляють форми документів для заповнення: форму річного плану закупівель, форму оголошення про проведення відкритих торгів та анкету клієнта
крок 2
Ви заповнюєте форми та відправляєте їх на електронну адресу moc.liamg%40veik.srednet
крок 3
Ви надаєте нам проєкт договору та технічне завдання (за бажанням ви можете замовити розроблення проєкту договору та технічного завдання нашими юристами)
крок 4
Впродовж трьох робочих днів після отримання необхідної інформації ми розробляємо тендерну документацію
крок 5
Після розроблення тендерної документації її відправляють вам на погодження
крок 6
Після узгодження документів здійснюється оприлюднення закупівлі та подальше її проведення
Замовляйте послугу
Отримуйте готове рішення, яке приведе до найкращих результатів
від 8 500 грн